Subject: Kooskõlastamiseks projekt IP7644 Kibuvitsa tn 20a AJ592 üleminek uuele pingesüsteemile, Kristiine LO
From: "Krillo, Tristan" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Jul 2025 12:26:16 +0300

Tere!

Käesoleva projektiga on lahendatud AJ592 sisu demonteerimine ning sellega
seoses keskpingekaablite ühendamine.

Vastavalt projekteerimistingimustele (taotluse nr 2511002/11703) tuleb
projektlahendus Lennuametiga (Transpordiamet) kooskõlastada.

Seega palun kooskõlastada projekt IP7644.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

põhja projekteerimispiirkond

Tristan Krillo

Projekteerija

Vesse 8, 11415 Tallinn

Mob +372 53025356

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie kodulehte.